suse7.0+fetchmail

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Neděle Leden 6 13:04:57 CET 2002

On Sat, Jan 05, 2002 at 10:45:51PM +0100, petrp wrote:
> Caute vespolek,
> snazim se trochu vrtat v konfiguraci fetchmailu a klienta mailu a neni mi
> neco zcela jasne, delam to poprve. Tak jsem se chtel  zeptat kam uklada
> fetchmail zpravy ze stazenych POP3 serveru. Da se nastavit klient v X
> windows (treba kmail) tak, aby tyto zpravy cetl primo z prislusneho mista?
> Petr

Nazdar,

fetchmail standardně posílá stažené zprávy lokálnímu SMTP serveru.
Mně to nevyhovovalo a tak jsem za každý "poll" přidal

mda "/usr/bin/procmail -d user"

Vzhledem k tomu, že jsem momentálně jediný user na svém kompu,
vyhovuje mi to. Jinak Dan Ohnesorg prý používá konstrukci

mda "/usr/bin/procmail -d %T"

která maily roztřídí do schránek.

Bye Kit
--