Existuje vubec pod Linuxem Word proc. ktery by fungoval?

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Neděle Leden 6 15:07:25 CET 2002

On Sun, Jan 06, 2002 at 11:38:54AM +0100, Petr Vanek wrote:

> bud, anebo pouzit napr velmi pekny Abiword

Ne, že bych až tak moc po tom WYSIWYGu toužil, ale přece jenom na
čtení cizích Wordích souborů se hodí... Dokázal ho někdo
přesvědčit, aby tisknul česky (mě se to teda nepovedlo, verze
0.9.2-1 na RH 7.0CZ)?

	Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

There is no reason to suppose that most human beings are engaged
in maximizing anything unless it be unhappiness, and even this
with incomplete success.
	-- Ronald Coase
	   Introduction to ``The Firm, the Market, and the Law''