Existuje vubec pod Linuxem Word proc. ktery by fungoval?

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 7 11:09:05 CET 2002

On 06/01/2002, Matej Cepl wrote:

> Ne, že bych až tak moc po tom WYSIWYGu toužil, ale přece jenom na
> čtení cizích Wordích souborů se hodí... Dokázal ho někdo přesvědčit,
> aby tisknul česky (mě se to teda nepovedlo, verze 0.9.2-1 na RH
> 7.0CZ)?

Mam tu ted verzi 0.9.5 na RH 7.2. Po pridani ceskych Type1 fontu a
jejich metrik do adresare /usr/share/AbiSuite/fonts cestina funguje
prakticky bez problemu. GTK verze ma v tiskovem dialogu volbu embed
fonts, s niz je v pohode i tisk. GNOME verze snad pry tiskne pres
gnome-print. Jak je na tom s cestinou ten, to netusim.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka