Existuje vubec pod Linuxem Word proc. ktery by fungoval?

erikbotta.ionichost.com e na b.cz
Neděle Leden 6 18:39:48 CET 2002

Martin Reichel wrote:

> Ten problem s tiskem v KWordu je vyreseny v posledni verzi 1.1.1-1 ktera
> se da stahnout treba z ftp.linux.cz. Take me to docela dlouho trapilo
> ale ted uz je to bez problemu.

Tak jsem upgradnul na tento balicek a bohuzel stale stejny problem.
Proste pismo, ktere projde pres GS je vetsi nez na obrazovce,
coz zpusobi, ze se pri tisku rohodi rolozeni textu. Navic odenterovat se
na dalsi stranku je tady taky problem! Musim pouzit ALT+Enter:o(, jinak
to rozhodi text na dalsi strane o hodne dolu:o(.