OT petice za svobodu projevu

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Pondělí Leden 7 10:03:53 CET 2002

> Proc je nedemokraticky? Chcete nechat podobnym individuim pravo utocit a
> sebrat demokracii pravo branit se? To asi nemyslite prilis vazne ...

Slovni utok jeste zadnou demokracii nepolozil.

Ucelem demokracie neni poslouchat rozhodnuti vetsiny, ale naopak
zpochybnovat tato rozhodnuti. Pokud je toto rozhodnuti opravnene tak
podobne utoky ustoji. Ale jde o to ze KAZDY musi mit pravo projevit
nesouhlas. A pokud Vam nebo mne nekdo toto pravo odepira pak je to
potlacovani demokratickych principu.

PROTO je dany zakon antidemokraticky.

JiK