OT petice za svobodu projevu

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Leden 7 11:22:16 CET 2002

> Slovni utok jeste zadnou demokracii nepolozil.
>
> Ucelem demokracie neni poslouchat rozhodnuti vetsiny, ale naopak
> zpochybnovat tato rozhodnuti. Pokud je toto rozhodnuti opravnene tak
> podobne utoky ustoji. Ale jde o to ze KAZDY musi mit pravo projevit
> nesouhlas. A pokud Vam nebo mne nekdo toto pravo odepira pak je to
> potlacovani demokratickych principu.
>
> PROTO je dany zakon antidemokraticky.

Ale ten zakon neni o tom, aby jste si nemohl rikat co chcete. Ten zakon je k
tomu, aby nejaky vykuk nemohl beztrestne rikat "pojdme a zabijme xy, protoze
je rom (american, zid, a pod.)". Zakon neni zameren proti svobodne
smyslejicimu jedinci, ale proti skupine, jejiz jednani smeruje k potlaceni
prav jine skupiny. A to v pripade onoho cloveka bylo naplneno beze zbytku.

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com