ANNOUNCE: mrtg-rrd.cgi verze 0.3

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 7 13:33:20 CET 2002

Dalibor Toman wrote:
: Nechci rejpat - ale pred nedavnem jsme zrovna prechazeli z MRTG na
: RRDTOOL a prvni
: zaskub byl pouzit k zobrazovani rrd-cgi (ci jak se to jmenuje) z
: baliku rrdtoolu. Nakonec se ale
: ukazalo jako mnohem jednodussi pouzit rrdtool interface v PHP.

	A tam v tom PHP existuje neco, co umi cist mrtg.cfg?
:
: nas server, ktery shromazdoval statisticka data smeroval pomalu ale
: jiste k IDLE=0. Po nasazeni rrdtool
: se z nej stal nejmene zatizeny server :-)
:
	Ale proc predelavat vsechno, kdyz staci do mrtg.cfg pridat
"LogFormat: rrdtool" a je vymalovano?

	RRDtool neni "lepsi MRTG" - je to SW temer uplne k necemu jinemu,
ktery se s MRTG doplnuje. A lze je integrovat pres moje mrtg-rrd.
MRTG potrebujete treba proto, aby se daly dotazovat rozhrani podle jmena
a ne podle cisla (pridate alias nebo VLAN a ono se to cislovani zmeni,
zatimco jmeno ne).

	Pokud nechcete, nechte byt. Ale pokud nevite o cem to je,
tak nekritizujte.

-Y.

|\ The great thing about Object Oriented code is that it can make small,  /|
|\\ simple problems look like large, complex ones.      (stephend @ /.)  //|