Nefungujici Apache (shmctl error)

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Leden 8 13:58:56 CET 2002

On Tue, Jan 08, 2002 at 11:04:20AM +0100, Frantisek Barancik wrote:

> Asi jsem byl moc najivni, kdyz jsem si myslel, ze se upgradem glibc v RH6.2
> nic nezkazi, ale vidim, ze to byla chyba. Zkusil jsem to i vratit do
> puvodniho stavu, ale to uz jaksi neslo.

glibc neni obycejny balicek, ale ma uplne vysadni postaveni. Prave
upgrade glibc z verze 2.1 na 2.2, byl jednim z duvodu proc Red Hat
ukoncil vetev 6.x a otevrel novou 7.

glibc ma sve vazby na kompilator, jadro a celou radu dalsich
kritickych komponent. Jestlize potrebujete "zalepit" bezpecnostni
problemy rh 6.2, tak pouzijte verzi z updatu, kam se nejkritictejsi
zaplaty backportuji.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467