Nefungujici Apache (shmctl error) - vyreseno

František Barančík linux na rej.cz
Středa Leden 9 15:19:27 CET 2002

Dne út 8. leden 2002 13:58 jste napsal(a):

> glibc neni obycejny balicek, ale ma uplne vysadni postaveni. Prave
> upgrade glibc z verze 2.1 na 2.2, byl jednim z duvodu proc Red Hat
> ukoncil vetev 6.x a otevrel novou 7.
>
> glibc ma sve vazby na kompilator, jadro a celou radu dalsich
> kritickych komponent. Jestlize potrebujete "zalepit" bezpecnostni
> problemy rh 6.2, tak pouzijte verzi z updatu, kam se nejkritictejsi
> zaplaty backportuji.

Tak jsem to vyresil uplnym odinstalovanim glibc 2.2 a znova instalaci glibc
2.1. Byla to opravdu hloupost je zkouset na RH6.2. Takze upozornuji vsechny,
kteri chteji udelat upgrade glibc na RH6.x, nedelejte to. Usetrite si
problemy.
Vsem za pomoc dekuji.