Internet banking České spořitelny

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Leden 8 21:19:40 CET 2002

Jiří Mlíka wrote:

>      Dobrý den,
>
>      provozuje někdo $SUBJ pod Linuxem. V dokumentaci se tvrdí že funguje s
> NN 4.0 a vyšším. Dnes jsem se dozvěděl, že to není pravda. Jediný
> momentálně podporovaný prohlížeč je MS IE (viz.-mail od technické podpory).
>      Lze toto omezení nějak obejít?
>      Pomůže mi někdo vyvíjet tlak na ČS a.s., aby dala věci do pořádku.
>
>      S pozdravem
>                                Jiří Mlíka
>
> ----- [ e-mail od technické podpory ] -----
>  Dobrý den,
>  přihlášení neproběhne z toho důvodu, že aplikace ČS funguje pouze s
> [...]

Tohle by tusim melo jit dvema cestami.
1. Od Noveho roku plati jakysi zakon o arbitraznim soudu (ci jak se to
jmenuje) i pro bankovni domy. S tim bych sel za pravniky, nebot Vas tou
sluzbou nuti k urcite platforme - vazany obchod.
2. Kdysi jsem u Ceske Sporitelny neco podobneho poptaval (pobocka na
Vacl. nam. v Praze) a tvrdili, ze s Linuxem to funguje. Co takhle dotaz
na nejakeho toho reditele?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz