OT (WAS: Re: Internet banking České spořitelny)

Petr Hodan thalez na admins.cz
Středa Leden 9 00:49:31 CET 2002

Zdravim,

>      provozuje někdo $SUBJ pod Linuxem. V dokumentaci se tvrdí že funguje s
> NN 4.0 a vyšším. Dnes jsem se dozvěděl, že to není pravda. Jediný
> momentálně podporovaný prohlížeč je MS IE (viz.-mail od technické podpory).
>      Lze toto omezení nějak obejít?

ano, lze obejit, jinou bankou. Ja mam <reklama>eBanku</reklama> a nejsou
problemy ani s NN 4.7 ani s mozillou, ani s IE. Proste to funguje jak
ma.

>      Pomůže mi někdo vyvíjet tlak na ČS a.s., aby dala věci do pořádku.

CS neni banka, uz sem se presvedcil o tom ze je to spis "ustav". Pro
priklad zmenu cisla uctu mi vubec neoznamili, furt sou v ni fronty a
vubec, neni nad to zajit v noci do banky a v klidu vse poplatit :-)

Ten posledni odstavec sem nepatri, prominte, ale musim si postezovat....

Petr