ssh & RSAAuthentication

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Leden 8 23:49:18 CET 2002

On Tue, Jan 08, 2002 at 03:43:49PM +0100, Ing. Zdenek Havranek, HAF wrote:
> Zdravim
>
>     po prechodu od ssh1 (Red Hat 6.x) na ssh2 se mi nedari uchodit RSA autentintifikaci. Asi mam nejake zatemneni, potrebuji nakopnout.
> (Potrebuji jako root automaticky bez zadavani hesla zalohovat soubory uzivatele info z jineho stroje.)
>
> openssh-2.5.2p2-1.7.2
> openssh-server-2.5.2p2-1.7.2
> openssh-clients-2.5.2p2-1.7.2

Pokud pouziva klient take RSA, tak vam to bude fungovat i po ipgradu.

Pokud ale mate na klientovi ssh2, tak si musite vygenerovat DSA
klic (ssh-keyen -d) a zkopirovat ho na server do souboru
~/.ssh/authorized_keys2.

viz http://www.linux.cz/lists/archive/linux/106693.html

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467