ssh & RSAAuthentication

Středa Leden 9 00:30:38 CET 2002

Dňa 08. jan 2002 o 23:49, Miroslav Petricek napísal(a):

> Pokud pouziva klient take RSA, tak vam to bude fungovat i po ipgradu.
> Pokud ale mate na klientovi ssh2, tak si musite vygenerovat DSA
> klic (ssh-keyen -d) a zkopirovat ho na server do souboru
> ~/.ssh/authorized_keys2.
> viz http://www.linux.cz/lists/archive/linux/106693.html

ak ale trva na RSA autentikacii, staci pouzit vhodne prepinace pre ssh,
napriklad "-1" alebo poeditovat ssh_config..

mozno sa snazi distributor nastavenim :
Host *
	Protocol 2,1
naviest k tomu, aby sa predsa len tie DSA kluce pouzivali..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk