ANNOUNCE: zobrazuje se vam spatne pismo v Mozille?

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Leden 9 09:16:50 CET 2002

> Opravdu? Moje zkusenost je naopak takova, ze Mozilla ma pismo velke
> priblizne stejne, jako v IE a velky rozdil je naopak mezi Mozillou/IE a
> Netscapem 4.x. Mluvim ted o velikosti definovane v CSS v jednotkach pt.
> Na realnou velikost by ale asi melo mit vliv nastaveni DPI.
> Mam pocit, ze ve Windows je to snad natvrdo 96 dpi (jestli si dobre
> pamatuji jednu starsi debatu).

Po ruznych experimentech jsem se ustalil na pouzivani velikosti v px.
Rozdily mezi MSIE a Mozillou sice jsou, ale ne dramaticke a navic je
odchylka pomerne stabilni. Pri pouziti pt nektere pismo vyslo skoro stejne,
jine o moc vetsi, jine o moc mensi - chaos.

Zdenek Bohm