ANNOUNCE: zobrazuje se vam spatne pismo v Mozille?

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Leden 9 11:48:43 CET 2002

On 09/01/2002, Zdeněk Böhm wrote:

> Po ruznych experimentech jsem se ustalil na pouzivani velikosti v px.
> Rozdily mezi MSIE a Mozillou sice jsou, ale ne dramaticke a navic je
> odchylka pomerne stabilni. Pri pouziti pt nektere pismo vyslo skoro
> stejne, jine o moc vetsi, jine o moc mensi - chaos.

Pouzivani px ma ale take sva uskali a to nemala - pri nich totiz nejde
(nebo alespon drive neslo) zmenit velikost pisma v IE. A protoze pixel
je porad pixel, nezavisle na rozliseni, byva to ve velkych rozliseni
necitelne a uzivatel nemel moznost pismo zvetsit (marna slava, na
vetsine stranek ma IE stale prevahu a nadavat vam tak bude hodne lidi).
Ale jak rikam, tohle je informace starsiho data, mozna, ze se to uz
zmenilo.

Nicmene nejlepsi by mely byt opravdu pt, protoze by mely byt (podobne
jako treba mm, cm, ...) stejne velke na vsech platformach a rozlisenich.
Bohuzel je to asi utopie.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka