PostgreSQL + Locales

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Leden 9 10:25:10 CET 2002

On Wed, Jan 09, 2002 at 08:40:32AM +0100, Josef Varilek wrote:
> Ahoj,
>
> Pri prikazu
>
> initdb -E cs_CZ -D /usr/local/{whatever} mi postgres hlasi chybu
>
> initdb: cs_CZ is not a valid encoding name

 A vy znate kodovani ktere se jmenuje "cs_CZ"? initdb --help rika:

 -E, --encoding ENCODING     Set default encoding for new databases

 tedy treba LATIN2, UNICODE, WIN1250 apod. Pletete si dve zcela odlisne
 veci a to locales a kodovani.

 Osobne bych to -E nepouzival, ale pouzil bych specifikaci kodovani
 pri tvorbe DB (createdb -E, nebo CREATE DATABASE ...WITH ENCODIN...)

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/