SO5.2 a tisk CZ

Pavel Krizek pavelkr na umtn.fme.vutbr.cz
Středa Leden 9 09:12:56 CET 2002

        Při psani dokumentu a tisku v cestine jsem si vsiml dvou pristupu:
1. Pisu-li cesky ve SO5.2 (RH7.1CZ), zobrazuje se mi pismo v poradku, ale pri tisku nastanou s cestinou problemy. Viz predesle diskuse konference.

2. Pretahnu-li dokument z WORDU *.DOC v cestine napr. ARIAL_CE a pokracuji v psani dokumentu v cestine dale ve SO5.2, objevi se mi v policku druh pisma ARIAL_CE, na obrazovce pisu cesky a TISK PROJDE KOREKTNE CESKY.
Staci abych jedno slovo vepsal jinym druhem pisma z nabidky SO a toto slovo v textu na tiskarnu cesky neprojde.

Pritom v SO ARIAL_CE nemam!!!

                                                                pavelkr na umtn.fme.vutbr.cz