OT: Monopol Telecomu

Jarda j_p na centrum.cz
Středa Leden 9 09:53:00 CET 2002

Shodou okolnosti mam znameho, ktery pracoval drive v Telecomu a nyni je
zamestnan u konkurence. Podle vseho alternativni operatori maji spise zajem
o podnikove klienty, u kterych poplatky za telefon dosahuji desitek tisic
mesicne a vyse. Monopol Telecomu byl de iure jiz zrusen, ale de facto se
zatim pro obycejneho uzivatele telefonu nic nemeni. Konkurenti Telecomu
nebudou natahovat do kazde vesnicky novou kabelaz, budou platit za pronajem
linek Telecomu tucne poplatky. Osobne vkladam nadeje spise do pripojeni pres
kabelovou televizi apod. Stat jako majoritni vlastnik Telecomu podle me mohl
zaridit, aby Internet byl dostupny za rozumnou cenu, ale obavam se, ze
Internet nepatril nikdy mezi priority ani "pravicovych" vlad, ani te
oposmluvni.

Jarda

news:88a887e9.0201081005.5fb44471 na posting.google.com...

Daląí informace o konferenci Linux