OT: Monopol Telecomu

Petr pn na ok.cz
Středa Leden 9 10:29:55 CET 2002

DDV,

papirove monopol SPT byl zrusen ale pro zakazniky s fakturaci mensi 10kkc se nic
nezmeni. Ono pokladka kabelu je draha sranda /cca 1kkc/metr - nemluvim o
papirech/ a naklady se musi nejak vratit. To znamena ze i nadeje do kabelovek na
vesnici je licha. Jedina sance je radio - a tam naklady jdou taky nad 10kkc za
SAcko. Jedina rozumna kombinace by byla pausal za inet + hovorne na bezdratu.

Petr

Daląí informace o konferenci Linux