SO5.2 a tisk CZ

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Středa Leden 9 11:31:30 CET 2002

Reseni problemu s tiskem a pouzivanim pisem Arial, Times New Roman a
Courier New viz http://www.root.cz/clanek.phtml?id=480.

Balik s aktualizaci StarOffice, ktery obsahuje vyse popsane, je na
http://www.suse.cz/cz/support/download/pub/suse/staroffice/so_czup.tgz.

--
S pozdravem/Best Regards,

Radim Gelner
Sales and marketing manager
SuSE CR, s.r.o.                         e-mail: radim.gelner na suse.cz
Drahobejlova 27                            tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                            fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                            http://www.suse.cz