Fwd: login incorrect v SuSe7.3

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Leden 9 11:59:47 CET 2002

Dobry den,
tento problem jsem na SuSE 7.3 mel take. Po konzultaci s hotline SuSE
vyplinulo, ze pri instalaci se zrejme nepodarilo korektne nainstalovat
pisma. Dal jsem preinstalovat par veci, coz ovsem rozhodilo zase neco
jineho. Takze jsem to vyresil preinstalaci celeho stroje - vzhledem k tomu,
ze to predtim byla skoro cista instalace to tak moc nebolelo.

Zrejme nejaka chyba v instalacnim programu, matne si vzpominam, ze jsem
zkusil pri instalaci nastavit defaultni rozlozeni klaves ceske-qwerty. Nikdy
jindy jsem to nezvolil a nikdy jindy se tento problem nevyskytl - vzdy pred
tim i pote jsem pouzil default anglickou klavesnici.

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com