Fwd: login incorrect v SuSe7.3

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Leden 9 19:24:50 CET 2002

   From: Petr F <malignus na seznam.cz>
   Date: Wed, 09 Jan 2002 11:50:24 +0100 (CET)

Přeji příjemný den,

   > Mam SuSe 7.3
   > Kdyz pracuju v xwindow (mimo xwin nevim) a skousim se v konzoli
   > prepnout na jiny login (a to i root a sup) hlasi mi to po zadani

pracujete tedy v X-Window a nezkoušela jste to v konzoli (předpokládám
v textové konzoli). Můžete to zkusit? Co to znamená "přepnout na jiný
login"? Můžete nám sem přesně napsat, co jste zadala, jaké jste
předpokládala výsledky a jakých výsledků nebo chybových zpráv jste dosáhla?

   From: "Jiri Chaloupka" <dev na b2bexpander.com>
   Date: Wed, 9 Jan 2002 11:59:47 +0100 (CET)

   > tento problem jsem na SuSE 7.3 mel take. Po konzultaci s hotline SuSE
   > vyplinulo, ze pri instalaci se zrejme nepodarilo korektne nainstalovat
   > pisma. Dal jsem preinstalovat par veci, coz ovsem rozhodilo zase neco
   > jineho. Takze jsem to vyresil preinstalaci celeho stroje - vzhledem k tomu,
   > ze to predtim byla skoro cista instalace to tak moc nebolelo.

Prosím? Odpovídáte na stejný dotaz jako já? ;-)

   > Zrejme nejaka chyba v instalacnim programu, matne si vzpominam, ze jsem
   > zkusil pri instalaci nastavit defaultni rozlozeni klaves ceske-qwerty. Nikdy
   > jindy jsem to nezvolil a nikdy jindy se tento problem nevyskytl - vzdy pred
   > tim i pote jsem pouzil default anglickou klavesnici.

Vůbec nevím, jaký máte problém, ale nemáte náhodou v hesle znaky, které
jsou na české klávesnici jinde než na klávesnici anglické?
--
Pavel Janík

printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);
                  -- 2.0.38 arch/sparc/kernel/smp.c