ANNOUNCE: zobrazuje se vam spatne pismo v Mozille?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Leden 9 12:13:04 CET 2002

Michal Krause wrote:
: Pouzivani px ma ale take sva uskali a to nemala - pri nich totiz nejde
: (nebo alespon drive neslo) zmenit velikost pisma v IE. A protoze pixel
: je porad pixel, nezavisle na rozliseni, byva to ve velkych rozliseni
: necitelne a uzivatel nemel moznost pismo zvetsit (marna slava, na
: vetsine stranek ma IE stale prevahu a nadavat vam tak bude hodne lidi).
: Ale jak rikam, tohle je informace starsiho data, mozna, ze se to uz
: zmenilo.
:
: Nicmene nejlepsi by mely byt opravdu pt, protoze by mely byt (podobne
: jako treba mm, cm, ...) stejne velke na vsech platformach a rozlisenich.
: Bohuzel je to asi utopie.
:
	Nojo, ale tohle je otazkou toho, jestli nejak clovek zna fyzickou
velikost monitoru. U XFree86 to jde nastavit (a X protokolem se na to lze
zeptat), ale kolik lidi to ma nastaveno spravne? A to vubec nevim,
jestli tohle lze udelat u Windows. Pokud by tohle monitor umel nejak rict
(pres DDC?), tak by to bylo dobre.

	Podle me je zakladni chyba, ze se do weboveho designu pustily
takoveto absolutni jednotky jako jsou body nebo pixely. Pak clovek cte
"Optimalizovano pro MSIE v rozliseni 800x600", na coz se v Galeonu
1280x1024 neda vubec divat.

-Y.

|\ The great thing about Object Oriented code is that it can make small,  /|
|\\ simple problems look like large, complex ones.      (stephend @ /.)  //|