kontrola disku pri startu

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Středa Leden 9 12:38:03 CET 2002

On Wed, 9 Jan 2002, Petr F wrote:

> Mam suse 7.3 a pri kazdem startu se mi po hlasce dev/hda3/ (moje
> linuxova partition) pise, ze nebyla spravne unmountovana a provadi se
> kontrola (coz zabere nejakou dobu) a pak boot pokracuje.
> Cim to muze byt a jak se toho mam zbavit?
> Jsem zacatecnik, takze prosim srozumitelne

Prvni problem muze byt v tom, jak se dostanete z Linuxu "pryc".
Nejrozumnejsi je bud provest restart (alt+ctrl+del) nebo system shodit
prikazem "halt" - ovsem k tomu ma prava jen root.

Pokud jej jen "vypnete", pak se vam prave ohlasi, ze nebyly disky odpojeny
korektne.

S pozdravem
		J.

-*-*-*-
Jaroslav FIRT

   Zapadoceska univerzita v Plzni * Nove technologie - vyzkumne centrum
   Katedra aplikovane elektroniky * Zapadoceska univerzita v Plzni
   Sedlackova 15, SP 310          * Univerzitni 8, 306 14 Plzen
   tel: 019/723 74 61, l. 237     * tel: 019/723 74 61, l. 237
   http://www.fel.zcu.cz          * http://www.ntc.zcu.cz
   mailto: firt na kae.zcu.cz        * mailto: firt na ntc.zcu.cz