OT (WAS: Re: Internet banking =?iso-8859-2?Q?=C8esk=E9spo=F8itelny?=)

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Leden 9 15:23:04 CET 2002

Tomas Knaifl wrote:

> eBanka chodi(la) v Mozillach nekdy do 0.9.4 nebo 0.9.5 ...

Obavam se, ze s Mozilou 0.9.7 a Netscapem 4.78 to vetsinou nefunguje. Prijde
mi, ze se tam objevuje porad stejna chyba v menu na leve strane. Obcas ji
opravi, ale pak to asi nekdo premazne novou verzi, kde opet je. Jde o
vyskakovaci podnabidka  delana pomoci layers, myslim, ze je to layers. Proste v
JavaScriptu. Uz jsem skoro rezignoval a pouzivam IE z woken. Vic me stve, ze
nefunguje nastaveni inteligentniho inkasa. :-(

Libor