OT (WAS: Re: Internet banking Českéspořitelny)

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Leden 9 15:41:01 CET 2002

On 09/01/2002, Libor Chocholaty wrote:

> Obavam se, ze s Mozilou 0.9.7 a Netscapem 4.78 to vetsinou nefunguje.
> Prijde mi, ze se tam objevuje porad stejna chyba v menu na leve
> strane. Obcas ji opravi, ale pak to asi nekdo premazne novou verzi,
> kde opet je. Jde o vyskakovaci podnabidka  delana pomoci layers,
> myslim, ze je to layers. Proste v JavaScriptu. Uz jsem skoro
> rezignoval a pouzivam IE z woken.

A co to dela nebo nedela? Ja ted pouzivam Mozillu 0.9.7 a zadne problemy
jsem zatim nepozoroval. To same plati pro starsi verze.

[kdo to jeste nepostrehl, do eBanky se lze uz s Mozillou opet dostat
(udajne proto, ze bug z Mozilly se dostal do NN 6.2, ktery je eBankou
oficialne podporovan, takze eBanka zabudovala workaround)]

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka