Mplayer: umisteni titulku

Středa Leden 9 16:12:07 CET 2002

On Wed, Jan 09, 2002 at 03:08:04PM +0100, Ladislav Strojil wrote:
> Tak doporucte jiny.
No tak ked to povie Zdenek a da tam este smajla tak je to snad jasne nie?

> Nejaky, ktery umi AVI (DivX).
> Ktery umi ASF.
> Ktery umi devet formatu titulku (no, to je spis zbytecnost, nez nutnost,
> ale snad je jasne, co tim chci rict :-))
S tymi 9 formatmi neviem, ja poznam iba 2, a to zvlada aviplay a mne sa lubi
viac ako mplayer.

> Ktery umi MPEG.
> Ktery umi prehravat DVD
vlc alebo xine. Ked myslis ozaj DVDcka a nie VOBy (rozdelenie na tracky a
tak), tak pokial viem to mplayer ani xine nevedia, ale vlc hej. Bohuzial vlc
ma na druhej strane nekvalitny ac3 dekoder ("pisti", ale dneska vsimam v
changelogu ze sa s tym nieco robilo tak skusim cvs update).

> Ktery umi MOV.
Z dlhodobeho hladiska to zaujima aj mna...

> Rad zmenim lokal. :-))
Vsak ked sa ti nelubi mplayer, tak napis A'rpimu alebo Gabucinovi, oni ti
pekne vynadaju a vsetko sa to vyriesi :-)

Jo a ked som trochu zaujaty tak to preto lebo v avipleji a vlc mam trocha
kodu.

> Zdravim,
> Lada
Bye,

  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.