Mplayer: umisteni titulku

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Středa Leden 9 17:14:52 CET 2002

Peter Surda wrote:
> No tak ked to povie Zdenek a da tam este smajla tak je to snad jasne nie?

No, mozna nekomu. :-)) Me nebylo o spojeni Zdenka s nejakym prehravacem nic
znamo. :-)

> S tymi 9 formatmi neviem, ja poznam iba 2, a to zvlada aviplay a mne sa
> lubi viac ako mplayer.

No, ja neznam format ani jednech, ale tohle je z man mplayer:
Several subtitles types are supported (curently 9 !) and the fonts are
rendered with nice big antialiased shaded fonts !
Of course there is support for european/ISO 8859-1,2 (hungarian, english,
czech, etc), cyrillic, korean fonts.

> vlc alebo xine. Ked myslis ozaj DVDcka a nie VOBy (rozdelenie na tracky a
> tak), tak pokial viem to mplayer ani xine nevedia, ale vlc hej.

Ja mam pocit, ze MPlayer  0.6 uz to umi, ale mozna se pletu, zas tak moc se
v tom neorientuji (DVD mechaniku mam teprve par dnu).

> Z dlhodobeho hladiska to zaujima aj mna...

MPlayer od 0.6 uz MOV umi. Jeste jsem netestoval, takze nemohu posoudit,
jak moc se mu to dari.

> Vsak ked sa ti nelubi mplayer, tak napis A'rpimu alebo Gabucinovi, oni ti
> pekne vynadaju a vsetko sa to vyriesi :-)

O tom uz jsem neco slysel. :-)))

> Jo a ked som trochu zaujaty tak to preto lebo v avipleji a vlc mam trocha
> kodu.

Tak jsem si zrovna novy aviplay stahnul a dam mu sanci. :-)))

Lada

--
Ladislav Strojil
MFF, Charles University in Prague