OT (WAS: Re: Internet banking Českéspořitelny)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 9 16:47:58 CET 2002

On Wed, 9 Jan 2002, Michal Krause wrote:

> [kdo to jeste nepostrehl, do eBanky se lze uz s Mozillou opet dostat
> (udajne proto, ze bug z Mozilly se dostal do NN 6.2, ktery je eBankou
> oficialne podporovan, takze eBanka zabudovala workaround)]

Je mi trapne jeste vice rozsirovat tenhle off topic, ale myslim, ze by
nebylo na skodu, kdyby jim kazdy, koho ta zprava potesila podekoval. Aby
videli, ze jsme uznali uzivatele, ktere stoji za to brat v potaz.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.