beginer: openLDAP v 1.2

Roman Slechta roman na cns-net.cz
Středa Leden 9 19:23:26 CET 2002

    Ahoj,

existuje nekdo komu to funguje s microsoft outlookem?
Mam Trustix v 1.5 a tam je openldap v 1.2.
Podle manualu i podle zprav v archivu jsem si to nakonfiguroval,
spustil slapd ale nemuzu nikoho pridat prikazem ldapadd.
Pise to dva druhy hlasek, podle toho zda zadam heslo, nebo ne.
ldap_add: Insufficient access
nebo neco ..  creditinitials .. to uz presne nevim
Tak jsem si stahnul posledni verzi openldap-stable-20020107.tgz,
zkompiloval, nastavil a to mi funguje. Zkusil jsem se potom k tomu
pripojit outlookem, ale ten ma v nastaveni jmeno a heslo. Heslo
mam v slapd.conf, ale jake tam mam dopsat jmeno, to nevim.
Musim snad nekde pridat nejakeho uzivatele? Ale program
ldapuseradd nebo neco takoveho tam neni. Jak se nastavi
kdo tam muze zapisovat a kdo ne.

toto se mi podarilo pridat:
dn: dc=my-domain,dc=com
cn: roman
sn: roman slechta
objectclass: person

ale v outlooku to nevidim

Potreboval bych spise rozchodit ten openldap v 1.2, protoze
je primo v ty distribuci Trustixu, to mi zaruci ze se to
pripadne zupdatuje samo.

    Dekuji za pomoc Roman Slechta