Multimedialni klavesnice

Mira Tempír mira-list-linux na cekit.cz
Středa Leden 9 22:06:53 CET 2002

Ahoj,

Pavel Janík - 09/01/02 19:07 napsal:

|    > Nemate nejaky napad, co delat s klavesami, co nedavaji zadny
|    > scancode ?  (resp. program showkey nic nevypise) Je to u notebooku.

(Upravil jsem to do ascii, asi jsem Tvého Gnuse totálně zmátl.)

| je potreba trosku upravit ovladace klavesnice v samotnem jadre. Pro nektere
| notebooky jsou tyto upravy jiz hotovy. Jaky mate typ?

Acer TM 529ATX - sice i s windows ME (TM), ale pořád to vyšlo
nejlevněji :-(

| BTW - posilal jste svuj dopis v UTF-8?

Ne, omlouvám se. Mutt mě vypekl. Po opožděném upgrade z bezp. důvodu
na 1.3.x začal posílat Content-Type utf-8 místo iso2 [1], což jsem
zjistil až díky Tobě. Takže děkuji a omlouvám se. [2]

[1] Přibyla volba send-charset, moc hezké :(
[2] Mimochodem, už jsem i koketoval s Emacsem a Gnus, ale Robert
    Vojta se na mě vybod, přestože něco slíbil, a sám na to sílu
	 momentálně nemám ... ale aby to nevyznělo jako že se vymlouvám.

	 pěkný den

--
   mira tempír <mira#cekit,cz> -- čekit s.r.o.
   bratislavská 2, 602 00 brno, czech republic