Multimedialni klavesnice

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Leden 9 22:31:02 CET 2002

   From: Mira TempĂ­r <mira-list-linux na cekit.cz>
   Date: Wed, 9 Jan 2002 22:06:53 +0100

   > (Upravil jsem to do ascii, asi jsem Tvého Gnuse totálně zmátl.)

Ne - listserver je naprosto mimo z utf-8. Věřím, že Tvůj e-mail byl také
v pořádku, pokud se nedostal k listserveru resp. k jeho filtrům, které
jenom udělají

s/utf-8/iso-8859-2/

na tom správném řádku :-((

   > Acer TM 529ATX - sice i s windows ME (TM), ale pořád to vyšlo
   > nejlevněji :-(

   > Ne, omlouvám se. Mutt mě vypekl. Po opožděném upgrade z bezp. důvodu
   > na 1.3.x zaÄŤal posĂ­lat Content-Type utf-8 mĂ­sto iso2 [1], coĹľ jsem
   > zjistil až díky Tobě. Takže děkuji a omlouvám se. [2]

To je ale naprosto v pořádku, proč by to nemohl posílat? Chyba NENÍ na Tvé
stranÄ›. Celkem by mne zajĂ­malo, jak dopadne tento e-mail. Chci totiĹľ
napsat znak EUR (€), takže se omlouvám, pokud nesmysly v závorce (hmm,
vlastně v celém e-mailu) nepůjdou přečíst. Proveďte si v e-mailu inverzní
transformaci výše uvedené a bude to v pořádku...

   > [2] Mimochodem, uĹľ jsem i koketoval s Emacsem a Gnus, ale Robert
   >     Vojta se na mě vybod, přestože něco slíbil, a sám na to sílu
   > 	 momentálně nemám ... ale aby to nevyznělo jako že se vymlouvám.

:-( Roberte!!!
--
Pavel JanĂ­k

# Okay, what on Earth is this one supposed to be used for?
                  -- 2.4.0 drivers/char/cp437.uni

Daląí informace o konferenci Linux