2GB a ftp prenos

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Čtvrtek Leden 10 13:20:31 CET 2002

Zdravim,
po dlouhych utrapach se mi podarilo implementovat podporu souboru vetsich
nech 2GB - resp. kdyz jsem dal do noveho jadra Trustees, tak to najednou
zacalo chodit - takze jsem si neco precetl, dozvedel se neco malo o ACL
:-)))

Nyni system je ochoten se bavit s temi to soubory. Ale ....
naprikad mc uz je videt nechce, ale to by me ani tak moc netrapilo. Problem
je, ze server chci pouzivat jako ftp server.
Kdyz tam poslu soubor >2GB, tak to normalne kopiruje. Na hranici 2GB to
prestane ukladat do souboru, a po chvili prenos spadne (dokud nespadne, tak
se ale tvari, ze stale prenasi data, ale na disk uz se data neukladaji).
Dal jsem si logovat snad vsechno, co je mozne logovat, ale o nejakem
problemu nikde ani radka :-(

Na serveru je :
RedHat 7.1
Kernel 2.4.13 + Trustees
ProFTPd 1.2.4

Nema nekdo nejaky genialni napad, co s tim mam udelat? Ja zatim zkusim
reseni obracene - tj. ftp klientem tam nakopirovat vice jak 2GB.

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu