2GB a ftp prenos

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Leden 10 15:03:22 CET 2002

> Kdyz tam poslu soubor >2GB, tak to normalne kopiruje. Na hranici 2GB to
> prestane ukladat do souboru, a po chvili prenos spadne (dokud nespadne,
tak
> se ale tvari, ze stale prenasi data, ale na disk uz se data neukladaji).
> Dal jsem si logovat snad vsechno, co je mozne logovat, ale o nejakem
> problemu nikde ani radka :-(

Ziju v domeni, ze podpora souboru vetsich nez 2G zavisi na podpore ze strany
filesystemu, glibc a jadra. Z toho mi vychazi, ze bude nutne proftpd
prelozit na takovem systemu, ze jsou *devel/src soubory od techto tri
komponent (podporujici soubory >2G) Pak by to IMHO melo fungovat i pres
proftpd.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644