Breezka - jak na to?

Čtvrtek Leden 10 14:07:19 CET 2002

Dňa 10. jan 2002 o 13:41, Jirka 'Eagle' Novak napísal(a):

> Jenze oni tam instalujou asi RH5 a neumeji to (jde to na tom jadre? tam
> bude neco jako 1.2.13 ne?). Takze jsem si rikal, ze proste ten nas
> server vezmu a nasadim ho na misto toho "jejich" routeru. :-) (to je
> zase dlouhej uvod, pardon)

no, redhat 5.2 (Appolo) v distribucii obsahoval samozrejme novsie jadro
ako spominas a sice tam bolo 2.0.36 vid:
http://www.planetmirror.com/pub/redhat/releases/5.2/en/os/i386/RedHat/RPMS/kernel-2.0.36-0.7.i386.rpm
v updatoch k tejto distribucii je mozne najst treti rpm build tohto
jadra, zrejme dake patche... tiez je tam mozne najst adresar s balikmi
ktore su potrebne k upgrade na 2.2.x jadro..

co sa tyka port forwardovania, aj ked to nebudu zrovna iptables;) tak
lubovolny redirector by ulohu mohol dost dobre splnit. kedze je to
zvacssa kratky kus kodu, tak by sa mohol kludne zmestit pridat na
disketu.

ipfwadm ak ma pamet neklame port forwarding nepodporoval vobec, ipchains
tiez max. na urovni forwardovania v ramci localhosta.
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk