Breezka - jak na to?

Petr Hodan thalez na admins.cz
Pátek Leden 11 18:30:54 CET 2002

Zdravim,

> Predne dekuju tem, co tak rychle reagovali a odpovedeli mi. :-)
>
> Myslel jsem, ze nebudu mit dneska cas se tomu venovat, ale nakonec se ho
> trocha nasla, tak jsem nasel Wireless HOWTO.
>
> Dostatecne jsem to nezduraznil - z anteny povede kabel do PC Card,
> kterou strcime do toho linuxoveho stroje (nejaka PC Card-to-ISA karta,
> vyrobce a typ bohuzel jeste neznam).

jo, klasicka breeznetova karta.... btw: nebylo by lepci dat k antene onu
kouzelnou krabicku, treba sa-10 (nebo jak se to jmenuje)? Podle me takat
signal ze strechy dolu do kompu tim tlustym koaxem co tam mam ja je
celkem zbytecny... nehlede asi na ruseni. IMHO s tim bude min problemu,
proste pridate jen sitovku a budete mit jeste jedno rozhrani pro net.

Petr