Multimedialni klavesnice

Mira Tempír mira-list-linux na cekit.cz
Čtvrtek Leden 10 16:11:17 CET 2002

Robert Vojta - 09/01/02 23:06 napsal:

|   Zajimavý thread, vskutku, dostal jsem se k němu jenom díky tomu, že linux@
| čtu velmi zřídka a to jenom thready se zajímavým subjektem či reakce od

Robertovi se omlouvám, nečekal jsem, že si to může přeložit takto.
Vím, že je velmi zatížený, přesto mi nebylo jasné, proč je problém
poslat slíbené konfigurační soubory.

Holt budu muset důsledně používat smajlíky :-(

--
   mira tempír <mira#cekit,cz> -- čekit s.r.o.
   bratislavská 2, 602 00 brno, czech republic