Multimedialni klavesnice

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Leden 9 23:06:16 CET 2002

Pavel na Janik.cz (Pavel Janík) writes:

>    > [2] Mimochodem, už jsem i kokteoval s Emacsem a Gnus, ale Robert
>    >     Vojta se na mně vybod, přestože něco slíbil, a sám na to sílu
>    >     momentálně nemám ... ale aby to nevyznělo jako že se vymlouvám.
>
> :-( Roberte!!!

  Zajimavý thread, vskutku, dostal jsem se k němu jenom díky tomu, že linux@
čtu velmi zřídka a to jenom thready se zajímavým subjektem či reakce od
několika málo lidí, třeba Pavel Janík či můj "kamarád" Míra Tempír.
  Ať to bude znít jakkoli, tak nejsem žádný spasitel, můj den má také
dvacetčtyři hodin a teď jsem v takovém časovém presu, že nestíhám nic z toho
co bych stíhat měl. Pavel mi pomohl, já pomohu dál, ale musím na to mít volný
čas, který teď nemám a pokud má někdo pocit, že jsem se na něj vybodl, tak se
mu omlouvám. Možná bych mohl vystavit seznam označených mailů čekajících ve
frontě na odpověď, třeba bych se potom takových reakcí nedočkal.

--
Robert V0jta

  The abuse of greatness is when it disjoins remorse from power
                                      -- William Shakespeare, "Julius Caesar"