KDevelop + QtDesigner

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pátek Leden 11 13:35:18 CET 2002

Ahoj
V manualu The User Manual to KDevelop je cast 11. Using Qt Designer in your
Project.
Ja osobne ale nakreslim rozhrani v Qt Designeru necham si vygenerovat kod v
C++ a ten pouziji jako "predlohu" pro vytvoreni rozhrani aplikace, protoze
napriklad potrebuji pouzit komponentu KLineEdit a QtD mi nabidne jen
QLineEdit.
Pouzivam KDevelop 1.4.1

Daniel Prynych