KDevelop + QtDesigner

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Leden 11 14:27:13 CET 2002

Daniel Prynych wrote:

> Ahoj
> V manualu The User Manual to KDevelop je cast 11. Using Qt Designer in your
> Project.
> Ja osobne ale nakreslim rozhrani v Qt Designeru necham si vygenerovat kod v
> C++

Mohl byste mi prozradit, jak toho dosahnete? Ja toho nebyl schopen. Stravil
jsem tim docela dost casu, ale bezuspesne. Vytvoril jsem si nejaky design,
ulozil do neco.ui, ale do KDevelop jsem to nebyl schopen dostat i kdyz v
nabidce Open jsou sobory .ui uvedeny. Hned jsem dostal seznam aplikaci na
vyber, kterou to chci otevrit.

Navic jsem v QtDesigneru jsem nebyl schopen vytvorit Menu ani Toolbar. Lze
vytvorit v QtDesigneru i hlavni okno aplikace nebo jen dialogy?

Pouzivam KDevelop + QtDesigner z RedHat Linuxu 7.2.

Libor Chocholaty