Jakou grafickou kartu pro Linux?

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pátek Leden 11 14:30:37 CET 2002

Vážení, mám prosbu: chci si pořídit novou grafickou kartu pro svůj Linux
box a částečně pro Windows 98 (pro hraní).

A váhám mezi:
nVIDIA GeForce2 MX-400, 64MB 128-bit SDRAM, 4xAGP
3dfx VooDoo4-4500, 32MB SDRAM, 3D, PCI, VSA-100, bulk
cenově je mám u svého dodavatele za cca 2500 bez DPH.

Máte některou z nich ověřenu?
Chodí vám pod X 4.0.1 bez nějakých omezení? -> jaký server použít?
Využiji těch 64 MB v Linuxu?

Mám zatím: XFree86 Version 4.0.2 / X Window System, a v rámci toho bych
chtěl mít podporu tohoto čipu co nejlepší...  - nechci přeinstalovávat,
co mi běhá jako z praku.

Používám: hodně bitmapové grafiky, texty, 8 virtuálních konzolí v KDE,
velký monitor s 95 Hz vertikálně, chci plnou barevnou hloubku.
Děkuji předem za jakékoliv vodítko, případně i jiné doporučení.

Martin Kamín

Daląí informace o konferenci Linux