Jak provest korektne upkrade KDE/Ximian?

Petr Kania kania na suse.cz
Pátek Leden 11 15:04:52 CET 2002

bob.bob na email.cz ve svém dopise z Pá 11.led v 14:05 uvedl(a):

> Na to mam moc pomaly modem. Stahnul jsem si v praci veskere balicky KDE 2.2.2
> z ftp SuSE a pokusil se doma o instalaci pres YaST, vysledek byl znacne neuspokojivy.
> Na jinem stroji jsem to nasledne zkousel "rucne" pres rpm -Uvh ...otravna prace
> (chybejici zavislosti apod - chtelo by to vedet v jakem poradi balicky instalovat) .

Kdyz si rpm baliky stahujete v praci, tak proc si nevytvorite "CD se zaplatami"?
Pokud chcete vyzkouset, jak to funguje, tak pouzijte osme CD, kde nektere zaplaty jsou
a modul Aktualizace z CD (zaplaty).

Melo by stacit stahnout si pozadovana rpm-ka od adresarove struktury
i386/update/7.3/<nazvy_sekci> (z ftp.suse.com). Podivejte
se na osme CD, jak je to udelano. Problem muze nastat akorat s balikem od nvidie, ktery
je kvuli redistribucnim podminkam dummy, proto je pred vypalenim na CD odstrante

pripadna zpetna vazba vitana:-)

--
S pozdravem,
Petr Kania