mysql start v Suse

aims mdiaz na seznam.cz
Pátek Leden 11 15:57:01 CET 2002

Nedari se mi nastartovat Mysql server pod Suse Linuxem.
Suse samozrejme obsahuje Mysql init script, ale proste nestartuje. Jedine
co mi funguje, je, kdyz v souboru my.cnf pridam do sekce server toto:
user = root
Jakmile ale zadam jineho uzivatele napr. mysql apod server se nespusti.
MYSQL take obsahuje docela dobry script mysql.start ktery pokud je v my.cnf
zadan uzivatel root tak server spusti a vse je ok. Zatim nechci tento
script pridat do init scriptu (zatim spoustim rucne) a chci pouzit ten co
tam je uz z instalace Suse Linuxu 7.3
Vim ze to pisu mozna trochu zmatecne, ale experti mi jiste porozumi. V RH
jsem se citil jako ryba ve vode, ale ted zacinam se Susem a tady jsem zatim
trochu nejisty. Nerad bych totiz svymi zasahy porusil celistvost pomerne
slusne udelanych konfiguraku Suse.
Dekuji predem za pomoc.
Michal