mysql start v Suse

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Leden 11 16:37:51 CET 2002

Zdravim,
vcera jsem si na SuSE instaloval mysql (tim nechci rici, ze bych ji
miloval ...)Na SuSE se databaze spousti prikazem rcmysql start (z jakehokoliv adresare,
nemusite jako v rh do /etc/init.d, mozne parametry jsou jako v rh start,
stop, status, restart).
Pri prvnim startu si provede zakladni inicializaci.

Jen me ponekud zarazilo, za ma case sensitive nazvy sloupcu, tabulek i
databaze ...

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com