Jakou grafickou kartu pro Linux?

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pátek Leden 11 15:18:26 CET 2002

Ciao

nechci delat reklamu, ale s GeForce2 jsem VELMI spokojen.
Pouzivam X 4.1.0 s ovladaci primo od vyrobce.

QuakeIII + moje programy pro OpenGL ve Fortranu 95 svisti jako blazen.

Pamet u grafickych karet se pouziva jako operacni pamet grafickeho
procesoru (akcelerovane karty jedou v rezimu klient-server, program
posila do karty instrukce a karta je vykoava) a to znamena, ze cim
vic pameti tim lip.

Info o OpenGL v cestine: http://www.opengl.cz/

Doporucuju precist si clanek z pondelka (?) kdy tu byla rozsahla
recenze techto karet.

S 3dfx kartama problemy nemam, ale dost zaostavaji vykonem a nejedou
na nich nektery hry.

FH

Daląí informace o konferenci Linux