Jakou grafickou kartu pro Linux?

Julius Loman lomo na lomo.sk
Pátek Leden 11 16:52:07 CET 2002

Ahoj

ja by som doporucil nieco z Matrox serie, pokial nezalezi na 3D vykone,
ktory je stale u nich tak na na niecom mezi TNT2 a GeForce2. Osobne mam
G450 a som uplne spokojny. Predtym som mal TNT2 a na nej som NViDIA
ovladace (tie z nvidia.com) nerozbehal ani po niekolkodnovom laborovani.

K matroxom pozor len na jednu vec: TVout je supportovany len na G400 a
G200, u G450 a G550, ktore sa momentalne predavaju z nepochopitelnych
pricin nie.

Kvalita obrazu je tak isto asi jedna z najlepsich co som videl. Na
monitore iiyama VisionMaster 450 Pro (1600x1200x95 Hz) je poznat ohromny
rozdiel medzi Matrox G450 a TNT2 (Bola od Creative), ktoru som mal
predtym.