Click to focus/Follow mouse

Pátek Leden 11 19:40:19 CET 2002

On Fri, Jan 11, 2002 at 07:09:44PM +0100, Josef Hlavac wrote:
> Zdravim vsechny,
cau

> koho by zajimaly vysledky maleho "pruzkumu" ohledne oblibenosti
> Click to focus vs. Focus follows mouse, najdete je na adrese
"používá i jiné GUI, které nastavení neumožňuje. (Jestlipak si firma Microsoft
udělala podobný průzkum?)"

Mari sa mi ze existuje nejaky program, nejako "xmouse", ktory umoznuje focus
follows mouse a mozno ze aj autoraise pod MS-OS. Ale na GUI windowsu mi viac
vadi ze nevie "snap to border" = pritahovanie okienok navzajom a k okrajom
(nemam cas travit hodiny posuvanim okienok po pixeloch) a defaultne nevie ani
virtualne desktopy (na linuxe mam momentalne 25 otvorenych okien, keby som to
mal pod windowsom tak v tom budem mat chaos jaxvina). Celkovo to windowsovke
GUI je nedotiahnute a krepe. Predpoklada, ze juzer je idiot a spustit viac ako
1 aplikaciu naraz presahuje jeho chapanie.

Dufam ze som nebol moc offtopic, ked hej tak mi vynadajte a ja sa poucim :-)

Bye,

   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.