Click to focus/Follow mouse

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Leden 11 20:25:08 CET 2002

Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at> wrote:
 : [-- text/plain, encoding 8bit, 28 lines --]

 : On Fri, Jan 11, 2002 at 07:09:44PM +0100, Josef Hlavac wrote:
 :> Zdravim vsechny,
 : cau

 :> koho by zajimaly vysledky maleho "pruzkumu" ohledne oblibenosti
 :> Click to focus vs. Focus follows mouse, najdete je na adrese
 : "používá i jiné GUI, které nastavení neumožňuje. (Jestlipak si firma Microsoft
 : udělala podobný průzkum?)"

 : Mari sa mi ze existuje nejaky program, nejako "xmouse", ktory umoznuje focus
 : follows mouse a mozno ze aj autoraise pod MS-OS. Ale na GUI windowsu mi viac

ano

 : mal pod windowsom tak v tom budem mat chaos jaxvina). Celkovo to windowsovke
 : GUI je nedotiahnute a krepe. Predpoklada, ze juzer je idiot a spustit viac ako
 : 1 aplikaciu naraz presahuje jeho chapanie.

presne tak
mal som tu cest instalovat linux (priamo aj z win cez Xserver) pre nejakych,
nazvime si to "pocitacovo menej zdatnych" uzivatelov (a pritom neslo
o sekretarky a podobne (nic proti zenam :-)), ale o vedeckych pracovnikov).
Zacal som tak ze Xy pouzivali Focus follows mouse (moje oblubene), ale
vo vsetkych pripadoch to sposobovalo obrovske problemy a vsetci uzivatelia
hned na druhy den chceli aby som to zmenil na Click to focus.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |