Jak provest korektne upkrade KDE/Ximian?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Sobota Leden 12 08:52:33 CET 2002

Dobry den,
ale nikoliv na SuSE (7.3), ktere dodtycny ma
(Ximian je pripraven na SuSE 7.2 a tam jeste instalace neprobiha
korektne -  pri instalaci se mi vypisovali hlasky jako fail - ...
/var/lib/ .. neco ... is not symbolic link -- insalacni program pak sice
skoncil s tim, ze vse probehlo ok, ale po restartu nenabehl ani jeden
win manager)

Chaloupka

--

S pozdravem