Jak provest korektne upkrade KDE/Ximian?

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Leden 12 11:17:42 CET 2002

bob.bob na email.cz wrote:

 > Kdyz si stahnu u SuSE aktualni verzi balicku KDE a v Yastu provedu
upgrade/instalci, tak jak to lezi,bezi je vysledek upgradu evidentne
nepouzitelny (KDE se nespusti). Existuje nejaky postup jak upgradovat KDE
(ktere balicky v jakem poradi?) v SuSE 7.3
 > na aktualni verzi? (zkousel jsem sdb u SuSE, ale nenasel jsem). Tentyz
problem mam vlastne i s Ximianem. Jak Yast resi zavislosti (mimo orig.
instalaci, kde je to evidentne osetrene)? Mam pocit, ze zobrazi uspesnou
instalaci balicku a hlasky o problemec
 > h se
 > zavislostmi nebo konflikty (viditelne pri klasickem rpm -Uvh) potlaci :(

Pokud to máte v jednom adresáři, stačí rpm -Uvh *.rpm a pokud máte všechny
potřebné balíčky tak si to rpm nainstaluje samo v takovém pořadí jak mu to
vyhovuje.
Doporučoval bych také zkusit smazat (přejmenovat) .kde v home.

Pokud vás zajímá pořadí instalace jednotlivých balíčků, zkuste www.kde.org

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

          checking for intelligent life... not found
                            The Gimp 1.2 (configure)